PTC User

Welkom op het forum van PTC/USER Benelux
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in voor je privé berichten  •  Inloggen
 Bestuurswijzigingen PTC/USER Benelux Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Plaats nieuw berichtPlaats reactie
Auteur Bericht
Olaf Corten
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2014 14:16 pm Reageer met quoteNaar boven

Zoals aangekondigd op het PTC/USER Benelux Event 2013 heeft Olaf Corten het voorzitterschap van PTC/USER Benelux weer over genomen van Sjoerd Ferwerda.

Olaf was eerder voorzitter tussen 2005 en 2012, maar moest om gezondheidsproblemen in 2013 een stap terug doen.
Onder Sjoerds leiding is het afgelopen jaar weer een fantastisch event neergezet op een mooie nieuwe locatie.

Sjoerd: "Het Event was een geweldig succes en ik ben nog enorm aan het nagenieten. Maar het kostte me ook een bijna bovenmenselijke inspanning. Ik ben ontzettend blij dat Olaf zich weer beschikbaar heeft gesteld!"

Olaf: " Door het afgelopen jaar een stap terug te doen zijn nu de taken beter verdeeld. Sjoerd heeft de lat voor het Event weer een trapje hoger gelegd. Ik ga met vernieuwde ambitie weer een leuke uitdaging aan."

Ook Bernard Mulder heeft afscheid genomen van zijn bestuursfunctie.

We danken Sjoerd en Bernard heel hartelijk voor hun inzet sinds 2006 in het bestuur van PTC/USER Benelux.
Mede dankzij hun hebben we een succesvolle herstart kunnen maken na het event van 2004. We zullen hun toewijding missen.

Desondanks gaan we gewoon met de vijf overgebleven bestuursleden verder.
Sterker nog: het event van 2014 staat al in de steigers. Op dezelfde locatie en weer een dag na PTC Live Stuttgart.
Donderdag 20 november 2014, Hotel Eindhoven

Binnenkort meer informatie.
Bekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp