PTC User

Welkom op het forum van PTC/USER Benelux
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in voor je privé berichten  •  Inloggen
 John Deere wint felbegeerde PTC/AWARD Benelux 2004 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Plaats nieuw berichtPlaats reactie
Auteur Bericht
Olaf Corten
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2004 15:16 pm Reageer met quoteNaar boven

Tijdens het PTC/USER World Event van 2 november heeft John Deere de PTC/AWARD Benelux 2004 gewonnen. Bekijk hier de inzending.

Image

Laatst aangepast door Olaf Corten op Di Jan 24, 2006 11:30 am, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Leo Poppelier

BerichtGeplaatst: Do Nov 04, 2004 10:29 am Reageer met quoteNaar boven

Van onze kant (CE masters) van harte gefeliciteerd!
Een dijk van een verhaal, goed gedaan - en goed gepresenteerd.
Inderdaad een verhaal waar je veel meer dan een half uur naar wilt luisteren.
Andre Ossel

BerichtGeplaatst: Do Nov 04, 2004 14:59 pm Reageer met quoteNaar boven

Ja dat was een enorm interessante presentatie. Niet dat ik de anderen wil afkraken (ik stond er tenslotte zelf helemaal niet), maar dit was echt een mooi voorbeeld van wat pro/e (en de hele pruttel er omheen) voor waarde kan hebben voor een project. De andere twee presentaties vond ik vergeleken bij deze maar verkooppraatjes voor hun product (wat natuurlijk ook heel slim is). Nogmaals, zie dit niet als afzeiken van de rest, want dat is allerminst mijn bedoeling.

John Deere Enschede:
Hulde en gefeliciteerd
Hugo van Andel

BerichtGeplaatst: Di Nov 09, 2004 17:20 pm Reageer met quoteNaar boven

En ook van harte van ons! Zo'n grasmaaier is een mooi voorbeeld hoe je Pro/E verregaand kunt toepassen.

En dan mijn puntje van kritiek op de organisatie. Zo'n dag verloopt meestal vlekkeloos, op een wat uitgelopen presentatie na. De Award lezingen zijn ook altijd hoog gewaardeerd. Wat een teleurstelling is het dan als de prijsuitreikingsceremonie een beetje wordt afgeraffeld. Het was de zaal amper duidelijk wie er nu gewonnen had, door een beetje vreemde volgorde van het op het podium roepen van de genomineerden. En dat is niet voor het eerst: in voorgaande jaren liep dit ook al chaotisch.

Beter zou zijn alle genomineerden tegelijkertijd op het podium uit te nodigen en met tromgeroffel de derde plaats bekend maken. Bloemen en kado's uitdelen, handen schudden en zoenen. Dan met luider tromgeroffel de tweede plaats bekend maken en opnieuw bloemen, kado's, handdrukken en zoenen uitdelen. Als laatste, en dat is dan in principe al bekend, de echte winnaar in het zonnetje zetten. Zorg dat hij bloost bij het zoenen, geef hem ferme handdrukken en zorg dat hij zijn prijs schuddend boven zijn hoofd houd, terwijl de zaal de gelegenheid krijgt te gaan staan bij de ovatie. Zo is het een prijsuitreiking waardig en gaat de zaal, de organisatie en vooral de winnaars met een veel voldaner gevoel naar huis.

Hugo van Andel
VanBerloStudios

(Toevallig weer een genomineerde inderdaad!)
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur e-mail
Dennis Varkevisser

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 7:42 am Reageer met quoteNaar boven

Quote:
Zorg dat hij bloost bij het zoenen, geef hem ferme handdrukken en zorg dat hij zijn prijs schuddend boven zijn hoofd houd, terwijl de zaal de gelegenheid krijgt te gaan staan bij de ovatie.

Hugo je hebt wel een goed gevoel voor een beetje drama Wink Ik zal zorgen dat we dit "puntje" meenemen in onze evaluatie. Als jij nu zorgt dat je volgend jaar weer tot de genomineerde behoort........probeer ik te zorgen voor: champagne, podium, nog meer leuke dames, tranen, lauwerkranzen, schijnwerpers, Ron Brandsteder Laughing
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur e-mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp